Smart Hodinky Kapela Módne Inteligentný Náramok Spánku Srdcového tepu Náramok Fitness Tracker IP67 Bluetooth OLED Pre Android IOS

Smart Hodinky Kapela Módne Inteligentný Náramok Spánku Srdcového tepu Náramok Fitness Tracker IP67 Bluetooth OLED Pre Android IOS

j10216

Novinka

Skladom

€20.57 €9.26
Počet

Štítky: xi mi band 2, i5 silikónový náramok, l9 smart, pulz tracker, kapela tracker, l9 smart hodinky, horúce mi, iwownfit i5 náramok, telefón q60, kamery inteligentné hodinky.

Parameter: Hlavný Displej : TFT 240 x 240 ,1.3 palcový Bluetooth:Bluetooth 4.0, Typ batérie: li-ion batéria:170 mAH Pohotovostný režim: približne 5-10 dní Normálnej čas : cca 3-7days Čas Nabíjania: Približne 1,5-2hours Compatilbe:IOS 8.4 alebo vyššie/ Android 4.4 alebo vyšší typ Upozornenia: Vibrácií Náramok veľkosť:260mm*20 mm*2.3 mm Veľkosť :260mm*40.8 mm*12mm Funkciu počítadlo krokov: Podpora Kalórií: Podpora Spánku Monitorovanie: Podpora Srdcovej frekvencie: podpora Alarmu: Podporovať Kontinuálne Monitorovanie Srdcovej frekvencie: Podpora Sedavý pripomienka: Podporujú Krvný Tlak: Podpora Stopky: Podpora Športových Režim: Podpora Nájsť náramok: podpora UŽÍVATEĽSKÉ rozhranie výber : podpora "Hovor, SMS, WeChat, QQ, skype, whatsapp, facebook, linkedin, twitter, instagram,riadok oznámenie, upozornenie": Podpora Shake Foto: Support", v režime nerušiť (22:00-8:00 náramok zastaviť prijímanie oznámení, zdvihnite ruku jasný displej funkcia nemá vplyv)": Podpora Nájsť telefón: podpora Factory reset: Podpora-náramok je medzinárodná verzia, iba anglicky, ale obsah správy bude synchronizovať jazyk telefónu(Podporou Android anglický český nemecký španielsky francúzsky taliansky Japončina kórejčina portugalský Thajské, Čínske, systém IOS Podpora angličtina, Čínština, Japončina, kórejčina, španielčina, nemčina, francúzština, portugalčina, taliančina, ruština, poľština) -APP podporu jazyka:1.andriod(anglický český nemecký španielsky francúzsky taliansky Japončina kórejčina portugalský Čínština) 2.ios(anglický český nemecký španielsky francúzsky taliansky Japončina kórejčina portugalský Čínska) - náramok nemôže dotknúť teplej vody, pretože teplej vody sa vodná para. Obsah balenia: 1 x Inteligentný Náramok,1x nabíjačka , 1x anglický návod, Ako použiť to > > > krok 1 : Prosím poplatok nové zariadenie pre aspoň 10 minút a viac pred prvým použitím, to zaisťuje normálne zariadenia zavedenie a zaistenie optimálnej prevádzky. krok 2 : zapnutie Napájania ( dlho stlačte 5-7 sek toto tlačidlo na zapnutie napájania ) tipy : dlho-stlačením tlačidla môžete Prepnúť na zapnutie /vypnutie strana , späť domov krok 3 : stiahnuť aplikáciu ,Prosím search "Wearfit" v službe APP store a android market . a potom si ho stiahnuť ,a potom Zviazať Náramok ,(prvýkrát otvoríte APLIKÁCIU ,kliknite na tlačidlo viazať náramok ) krok 4: ak chcete otvoriť okno telefón bluetooth ; vyhľadávanie bluetooth v APP ,a pripojenie bluetooth krok 5 : raz vaše bleutooth bol pripojený, Údaje sa budú Synchronizovať , a hodinky čas, sa budú Synchronizovať s telefónom krok 6: môžete kliknúť baňa ,vyplňte vaše informácie krok 7: môžete kliknutím na položku správa zariadenia , nastavenie hovoru pripomenutie / správy pripomienka atď funkciu FQA pre I5 fitness tracker >> Q:Prečo krokomer nie počítať kroky, keď som už začal prechádzky? Odpoveď:Na zníženie chyby, smart hodinky sa zvyčajne nastavuje počiatočná hodnota 10, bude sa to počítať kroky, keď sme chodili viac ako 10 krokov. APLIKÁCIA ukáže skutočné kroky, chôdza a začne počítať od kroku 10. Otázka:Aké aplikácie sa používa pri pripájaní sa k chytrý telefón? Odpoveď:Aplikácia je "wearfit",aplikácia je určená dodávateľom. Môžete skenovať QR kód na obale alebo v návode na stiahnutie ho, keď sa dostanete tovar. Otázka:Prečo zariadenie je možné spustiť alebo začať správne? A:Prosím, účtovať na ťarchu vášho nového zariadenia na minimálne 10 minút, alebo viac pred prvým použitím, to zaisťuje normálne zariadenia zavedenie a zaistenie optimálnej prevádzky. Pre zariadenia s vymeniteľné batérie, uistite sa, že sú správne nainštalované pred nabíjanie. Q: nemôžem nájsť prístroj, keď párovanie zariadení? Odpoveď:skontrolujte Prosím, či vzdialenosť medzi telefónom a prístrojom menej ako 0,5 m sa, Prosím, uistite sa, že zariadenie nie je pod nízkym battey.ak stále nie je problém po 1,5 hodiny nabíjania,Prosím, cantact nás. Otázka:Môže sa pripojiť devicewith app? Odpoveď:Niektoré smart telefónu bluetooth služba bude abnormálne, ak reštart.Prosím, reštartujte chytrý telefón pre párovanie zariadení. Otázka:Prečo mobil odpojiť? Odpoveď:Android mobilný telefón, systém manažmentu pamäte, budú nútení vypnúť pozadí aplikácie,ktoré potrebujete, ak chcete vypnúť režim šetrenia energie alebo vytiahnuť aplikáciu do ayatem upratovanie zelené pozadie vnútri,aplikácia nebude nútený ukončiť.aplikácia musí byť spustený v pozadí,bluetooth nebude automaticky odpojiť.

Žiadny zákazník komentáre pre tento moment.

<

Súvisiace produkty